Identyfikacja wizualna

Piekielnie czarna kawa o niepowtarzalnym smaku i aromacie zaparzona w ulubionym kubku – to dla nas symbol szczęścia o poranku. Czy chcesz, aby Twoja firma miała równie pozytywny wizerunek w oczach swoich klientów każdego dnia i o każdej porze? Zacznij budować go od świetnie dopasowanej identyfikacji wizualnej!

Czym jest identyfikacja wizualna?

Identyfikacja wizualna to wszystko to, z czym potencjalny Klient styka się zanim pozna Twoją firmę i prezentowaną przez nią ofertę.

Składają się na nią:

  • logo,
  • kolory,
  • krój liter, etc.

Często od tego, jak prezentują się te poszczególne elementy, zależy, czy Klient zapała sympatią do marki, czy też w popłochu odejdzie w poszukiwaniu czegoś innego. Warto zatem pochylić się nad dopasowaniem identyfikacji wizualnej do profilu firmy, by zrobić na kliencie jak najlepsze wrażenie.

Przepis na perfekcyjną identyfikację wizualną

Każdy miłośnik kawy ma jej ulubioną recepturę. Tworząc identyfikację wizualną dla naszych Klientów, również skupiamy się na kilku podstawowych i sprawdzonych składnikach. Są nimi:

  • 100% unikatowości,
  • - nutka klasyki,
  • - szczypta fantazji...

...czwartym, tajemnym składnikiem są wskazówki Klienta, który na każdym etapie naszych prac może zaproponować nam swoje sekretne dodatki. W oparciu o tę recepturę, przygotowujemy od 3 do 6 propozycji projektów graficznych, spośród których Klient wybiera ten, który podoba mu się najbardziej. I co dalej?

Od tej pory logo będzie służyć Twojej firmie do komunikacji z klientami, zarówno w kanałach mediów społecznościowych, jak również na wizytówkach, papierze firmowym, kopertach, teczkach, itp. W ten sposób firma staje się łatwo rozpoznawalna na rynku, a jej marka zdobywa rozgłos i popularność.