Kawa bez syropu, mleka czy innych dodatków da się wypić. Ale kawa bez wody nie istnieje.
Tak samo jak strona www czy media społecznościowe nie istnieją bez treści. Dobrych treści!
Wielu użytkowników Internetu jest już zmęczonych nachalnymi reklamami, które pojawiają się na ekranie ich monitorów. Poszukują czegoś więcej, czegoś bardziej wartościowego, intrygującego, pobudzającego... Innymi słowy: poszukują dobrej kawy – z idealnie wyważonymi proporcjami i profesjonalnym przybraniem. Treści, które powstają w ramach copywritingu są jak taka właśnie kawa, która nie tylko smakuje, ale przy tym pobudza umysł, cieszy oko, a do tego daje energię i motywację do działania. Działania, którym może być zakup Twojego produktu.
By treść przyciągnęła, nie może być tylko zlepkiem przypadkowo dobranych słów. To nie może być też zwykłe lanie wody. Kiedy kawa ma za dużo wody, staje się zwyczajnie niesmaczna.
Dlatego nie wystarczy być tylko copywriterem – trzeba być również wirtuozem, który idealnie skomponuje słowa, artystą, który połączy je na jednym obrazie i baristą, który poda je w smacznej i oszałamiającej formie.
Właśnie tacy specjaliści pracują w naszej firmie!
Staniemy na rzęsach, by odwiedzający Twoją stronę, nie pozostali obojętni wobec znajdujących się na niej treści. Wykorzystując marketingowe triki i narzędzia, zachęcimy ich do pozostania z Twoją firmą na dłużej, do regularnego odwiedzania, a przede wszystkim: do zakupu Twojego produktu/usługi.