Social Media

Co sprawia, że Twoja kawa jest u Twoich sąsiadów, w parku czy w pobliskim bloku mimo że fizycznie wciąż stoi na Twoim biurku? ZAPACH. Aromat kawy rozprzestrzenia się po okolicy, nikogo nie pozostawiając wobec niej obojętnym. Twoi Klienci również powinni poczuć Twoją firmę i mieć z nią przyjemne skojarzenia... Jak to zrobić? Wspomóż się mediami społecznościowymi!

Kanały social media to niepowtarzalny sposób, żeby:
  • dotrzeć do nowych Klientów,
  • stworzyć z nimi więź,
  • zbudować pozytywny wizerunek Firmy,
  • sprzedawać, sprzedawać, sprzedawać....

Dzięki mediom społecznościowym masz wyjątkową okazję, by spotkać się ze swoim Klientem niczym w kawiarni przy filiżance dobrej kawy. Tu, w luźnej, przyjemnej atmosferze, dowiesz się czego potrzebuje i co zrobić, by lepiej zaspokoić Jego oczekiwania.

Nie wiesz do jakiej kawiarni chadza Twój potencjalny Klient? Na szczęście my wiemy!
Dotrzemy do Twojego klienta co najmniej 7 ścieżkami:

W każdym z tych miejsc zbudujemy pod szyldem Twojej firmy przytulny zakątek, do którego Twoi Klienci z przyjemnością będą wracać, by porozmawiać przy kawie... a przy okazji zrobić zakupy.

Jak to osiągniemy?

Wirtualna rozmowa z klientem przy kawie to efekt procesu, który rozpoczynamy od przygotowania precyzyjnej strategii. Opracowujemy ją w oparciu o analizę profilu Firmy, preferencje grupy docelowej oraz słabe i silne strony konkurencji. Potem w duchu najnowszych trendów i z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi marketingowych, realizujemy plan przyciągania do Firmy przyszłych klientów. Niczym aromat kawy, który unosząc się na ulicy przyciąga przypadkowych przechodniów do kawiarni.