Google Adwords

Firma bez reklamy w Google AdWords jest jak biuro bez ekspresu do kawy - niby funkcjonuje… ale kto by chciał w takim biurze pracować? (my byśmy nie chcieli :)) Podobnie jest ze stroną bez reklamy w AdWords – niby pojawia się gdzieś tam wśród wyszukiwań... ale mało kto ją odwiedza. Dopiero po uruchomieniu ekspresu do kawy, jakim jest Google AdWords, zaczyna przyciągać swoim aromatem potencjalnych klientów, zwiększając liczbę odsłon witryny każdego dnia.

Jakie korzyści dla firmy płyną z Google AdWords?

Dzięki skrojonej na miarę kampanii w Google AdWords liczba wyświetleń strony w bardzo krótkim czasie może sięgnąć internetowego Everestu. Możliwości narzędzia nie kończą się bowiem na wyszukiwarce - dzięki Google AdWords aromat Twojej witryny firmowej może się unosić w każdej części Internetu: od Onetu, przez You Tube aż po eksperckie blogi, wabiąc coraz to nowych Klientów. Narzędzie daje również możliwość „śledzenia” tych, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę, dając możliwość zaprezentowania im specjalnie przygotowanej treści reklamowej. Efektem są setki tysięcy wyświetleń strony każdego miesiąca i nieustannie rosnące słupki sprzedaży!

Ile kosztuje reklama w Google AdWords?

Ile kosztuje dobra kawa z ekspresu? W ekskluzywnych kawiarniach zapłacisz za nią nawet kilkadziesiąt złotych, ale czasem nawet ta zakupiona za kilka złotych na stacji może zrobić na Tobie duże wrażenie. Podobnie jest z kampanią AdWords. Możesz się promować za złotówkę albo nawet za kilkadziesiąt tysięcy złotych. Niezależnie jednak od tego, jaką kwotę przeznaczysz na reklamę, my dołożymy wszelkich starań, by wycisnąć z każdej kampanii jak najwięcej esencji, czyli zysku i korzyści dla Twojej firmy.